Gyakori kérdések

 

1. Hogyan vásárolhat az oliviashoes.hu-ról?

 

Könnyen.Válasza ki a cipőt.Válasza ki a méretett és nyomja meg a narancssárga gombot a "kosárba".Adja meg a cimét és erősitse meg a megrendelést.Várja meg amig a futár csenget és élveze az uj cipőt.

 

2. Hogyan válaszuk ki a megfelelő méretű cipőt?

 

Amenyiben a cipő mérete nem fontos de fontos a cipő varrása és a desing azt javasoljuk hogy egyszerűen válaszon egy ojan méretett amit általában visel.Ha mégsem illik ne agodjon mi vissza váltjuk a cipőt.

 

3. Hogyan fizetek ?

 

A megrendelésért fizethet kész pénzben a szállítás(után vétele után)vagy előzetes banki átutalással.

Ha a banki átutalást választja akkor küldeni fogunk egy e-mailt amej tartalmaza a számla számot öszeget változó szimbolumot.Abban az esetben ha a banki átutalást választja a megrendelést a teljes kifizetése után küldjük el.

 

4. Mennyi ideig tart a megrendelés kiszállitása?

 

A megrendelést a lehető leggyorsa-ban intézük.

Ha az árú raktáron van számitott 2 munka napon szállítjuk .

Ha rendelkezésre áll a termék pl:7 vagy 14 nap akkor megkapja a megrendelést ez időn belül.

Aktuális szállítási időt megtalája az oldalunkon -pl:Elérhetőség:Raktáron-2 napon belül szállítjuk.

 

5.Milyen címre szállít?

 

Mivel mi szállítjuk futárszolgálattal az Ön által adot cimre szállitjuk-legyen az othon,munka,barátnő.

Oda ahol tartozkodik hétköznap 8:00-17:00 óráig.

A futár szolgálat szállít 24 órán belül.Ha a posta szolgáltatást választja akor is oda küldjük ahová szeretné.

Abban az esetben ha a futár nem talája othon így csak egy sárga papirt hagy Önnek ezzel el mehet a megrendelésért.

 

6.Mennyibe kerül a szállítás?

 

Az OliviaShoes.hu 23.6000 Ft-tól teljesen ingyenes.

23.600 Ft-alatt az ára az alábbiak szerint:GLS Futárszolgálatt:ár-1.770 Ft

 

7.Lehetséges az árut személyesen felveni?

 

Igen az ha a szállítmánya rendelkezésre áll,küldünk Önnek egy értesitő e-mailt ,akkor jöhet a megrendelésért közvetlenül a Dolnozoborská 14 94 901 Nitra Szlovákia

 

8.Hogyan küldhetem vissza a cipőt?

 

Egyszerüen töltse ki a panasz kérvényt amit megtalál a csomagolás-ban.Helyesen töltse ki az adatokat és csatoja a csomaghoz.

Amint megkapjuk a csomagot a lehető leg jobban járunk el megelégedésére.

Az összeget az árujért visza téritjük az Ön által megadot bank számlára.

 

9.Hogyan és hová tudom visza küldeni a cipőt?

 

Azt az árut mejiket visza szeretné küldeni vagy kicserélni küldje a következő cimre:Dolnozoborská 14 94 901 Nitra Szlovákia(posta futár ahogy Önnek megfelel)

 

10.Én fizetek a termék cseréjére vonatkozo visszaszállításért?

 

Nem a termék újbóli szállítása dijmentes.Az áru szállítása ingyenes.

 

11. Lehet megosztott a megrendelésem?Mi az osztott rendelés?

 

Szállítás 1 sorrend-ben mindig csak 1-szer fizet.

Függetlenül attol hogy mi szét osztjuk vagy sem.

Abban az eset-ben ha ugy dönt hogy fizet utánvéttel elfogadása követöen mindig akor fizet ha átt vette a terméket.

Ha az árú elküldése többszörös akkor fizet ha minden szállítási áru külön-külön van.

 

12.Mit tegyek ha a cipő mérete nem megfelelő?

 

Ha a cipő nem illik Önnek csak küldje vissza nekünk.

Töltse ki a csere kérvényt amit a csomagolásban talál.Mi kicseréjük egy Ön által választott párra.Az ujra szállításért nem fizet.

Abban az esetben ha úgy dönt hogy kicseréli egy másik modell-re ami drágább a külöbséget szállításkor fizeti.

Ha ugy dönt hogy egy olcsobb modell-re cseréli a külöbséget elküldjük bankszámlájára.


Menu